Na Šeptandě ...kdo se kloní před jinými hluboko k zemi riskuje, že mu šlápnou na hlavu...

Navigace Kategorie článků

Lidé s nadváhou, nenaleťte na hlouposti a zkuste to jednoduše

Milena Doušková, 31.08.2019, Jak vidím…Zajímavos…, Komentáře - 0

Tak Kateřina Cajthamlová, „vynikající výživová poradkyně se kterou zhubne každý si svoje kila neuměla shodit jinak“, než nějakým sprejem. Řekla, že nikdy nenavštívila tělocvičny a nepoužívala žádné dietní služby a naléhavě doporučuje tam nechodit, pokud budete potřebovat pomoc, protože existuje jednodušší a levnější přirozený způsob, jak se zbavit svých kil.

Soudí se s ní snad každý, kdo vydělává na nešťastných lidech, co se trápí s přebytečnými kilogramy. Prý jsou tito lidé jsou připraveni dělat cokoliv, aby své zákazníky okradli. Zajímavé na tom je, že soud vyhrála a žalobci museli zaplatit pokutu 16.000 eur pro nactiutrhání a morální škody.

Řekla celé zemi, že jsem ztratila váhu pomocí nového koktejlu FITOSPRAY. Už tady nechápu. Ten sprejík opravdu není kokteil jak nám sdělila paní poradkyně přes výživu. Je to roztok který si jen nastříkáte pod jazyk a pár gramů nadváhy je hned pryč – tohle párkrát opakovat a brzy se projeví výsledek v podobě ztracených tukových zásob, které si někteří pěstují už po dlouhá léta. Paní poradkyni byl, a světe zboř se, i když tomu nevěřila, tak za měsíc zhubla o 12 kg! Navíc se rozveselila, zmizelo jí akné a podle svých slov, vypadá prostě báječně. No to si holka nemohla nechat jen pro sebe, ale sdělit celému obéznímu světu.

Použila jsem zrovna ji, protože si proflákla obličej v televizi a vyhazovala lidem jídlo z ledničky, aby se potom sama nacpala a ještě udělala reklamu nějakému spreji. Ono se týká všech těchto příživníků na obezitě. Udělala jsem pro vás tři montáže i s adresami a moje rada je jen jedna, vyhněte se jim.

Ono to není ani s bandážemi žaludku žádná sláva. Ano, zhubnete, ale pak si můžete natáhnout žaludek znova a pak kila jen letí. Nebo pro změnu hubnete pořád a nejde to zastavit. Každá operace je riziko. Chemie v podobě prášků je také nebezpečná pro vaše zdraví a doplňky zdraví nefungují. Tak co s těmi mizernými kily?

Ono to jde, ale je to hlavě, vůli a motivaci. Napřed si najděte svoje proč chci zhubnout a držte se toho jako klíště. To vám podpoří vůli a možná konečně začne hlava přemýšlet jinak.

1. Kdo se přejídal, je jeho největší úkol vydržet s menšími porcemi jídla tak dlouho, až se mu zmenší i žaludek. To znamená, že bude mít hlad, ale jinak to prostě nejde. Výdej prostě musí být větší než příjem, ať se vám to líbí nebo ne.

– Tady nemusí být nějak moc složitá pravidla. Vynechejte cukr, a bílou mouky. Ovoce stačí 1 x denně a zeleniny co zvládnete. Naučte se jíst špaldový nebo vločkový chléb a uvidíte že to půjde bez drahých diet a velkého omezení. Pohyb si najděte takový, co vám bude vyhovovat. Dobrá je vibrační tyč. Je to cvičení lehké a pro silně obézní velmi vhodné. Až se na to budete cítit, zařaďte procházky. Nemusíte se trápit v posilovně, protože nechtě ze sebe udělat svalovce, ale člověka, co nechce nosit po světě třeba 50 kg navíc.

2. Jsou mezi námi i takoví, co se nepřejídají a stejně tloustnou. Tady bych volila kontrolu u lékaře a pokud nic nenajde a budete v pořádku, bude to chtít nakopnout spalování. Nejspíše jste se pokoušeli hubnout pořád dokola a tělo vás má plný zuby a pořád si dělá další a další zásoby.

– Budete ho muset přesvědčit, že už ho nebude týrat. Musíte ho krmit docela často, pravidelně, málo a vynechat některé potraviny.
– Osvědčilo se jít každé tři hodiny, dětskou porci a vynechat sacharidy. Jednoduše, vynechejte cukr a mouku.
 Důsledky sníženého příjmu sacharidů
Sacharidy jsou zdrojem energie v organismech, žádný jediný sacharid není nezbytnou živinou u lidí. Lidé jsou schopni získat veškeré své energetické nároky z bílkovin a tuků. Ale příjem vlákniny – nestravitelných sacharidů, které nejsou zdrojem energie jsou velmi důležité a člověk, pokud nechce nést následky, musí vlákninu příjmat. Příjem stravy, která sestává z velmi malých množství denních sacharidů po několik dní, obvykle vyústí ve vyšší hladiny ketolátek v krvi. Tato relativně vysoká hladina ketolátek je běžně známá jako ketóza. Tělo začne efektivněji spalovat tuky. Bát se toho nemusíte. Je ale lepší nejíst jen bílkoviny a zeleninu, ale zařadit právě vlákninu. Vlákninu koupíte v každé lékárně. Přidat ji mlžete do polévky, do jogurtu atd. Ze sacharidů bych se nebála vlákniny, špaldové mouky, či ovesných vloček. Ostatní byste měli ze svého jídelníčku vymazat.

Sama se držím svého jídelníčku a funguje velmi dobře. Hubnu asi 1,5 – 2kg týdně a konečně jsem našla stravování co mi chutná. Neberu ho jako dietu, ale jako normální stravovací styl.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *




Panenky z Háčku

Pořiďte si vlastní ručně háčkovanou panenku.

TOPlist